tisdag 26 juli 2011

Ynka 5 dagar kvar...

Papper; Imaginisce
Blommor; Prima och egna
Stämpel; Nellie Snellen
Dies/stans; Nellie Snellen och Martha Stewart
Övrigt; bling, kakservett
Allt material finns i butiken (förutom cherry blossoms från mitt egna)


Ni har väl inte missat att det finns både stämplar och dies från Nellie Snellen i butiken?!
Både hörnen och den runda runt stämpelmotivet är från NS.
Jag har valt att klippa ut hörnet men man kan även få effekten på sitt papper.
Stämpelmotivet föll jag för direkt, så himla sött!


Det som är så himla bra med Nellie Snellen är att man får så mycket för pengarna ;)
Och det gillar ju vi scrappare, hihi.
Denna "plattan" är också från NS, jag har valt att inte skriva något i den eftersom jag inte bestämt mig vad det ska stå ;)

...dvs det närmar sig, med stormsteg! :)
För ni har väl skrivit in i kalendern?! ;) 1 aug är det dags för nyöppning!
Arbetet bakom kulisserna pågår för fullt! ;)

Ni kan dels följa nedräkningen här men även inne på Facebook.
Klicka här och gilla för att inte missa något ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar