onsdag 22 september 2010

Det är hög tid för julkort...

Mönstrat papper: Finns inte i webbutiken men i den fysiska.
Även MS Dolly lace stansen finns i den fysiska.
Blommorna hittar ni här och här.


Jag bara älskar dessa bilderna i vintagestil, även de finns i den fysiska butiken.
Vill ni lägga till de på er beställning så är det bara att maila :)


På denna bilden har jag lagt ett lager med crackle paint och under tiden som det torkade så reste sig bilden i kanterna, men det blev bara en snygg effekt så lät det vara så :)

...eller håller ni inte med?!

Jag är själv ganska duktig på att skjuta på det och så sitter jag där, bara några dagar innan de senast ska skickas, och sliter mitt hår ;)
Men nu har julkortsverkstaden börjat. Jag kunde inte låta bli när jag var nere på Lillans och kikade.

Ni har väl inte missat att det är scrapträff i Risinge 23-24 oktober?!
Här hittar ni mer information. Det är så himla trevligt och inspirerande :)
Skynda att anmäla er, så syns vi där ;)

5 kommentarer:

  1. Jättefina kort, vintagebilderna är verkligen supersnygga!

    SvaraRadera
  2. Jätte snygga. Du har verkligen fått till dom på bästa sätt och i en härlig gammeldags stil.
    Ha det bra.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Tjusiga julkort! Visst är det lite kul att vara igång med "tomteverkstaden" redan nu?!

    SvaraRadera